Regio Business Dagen Utrecht een groot succes

De tweedaagse Regio Business Dagen Utrecht zijn alweer achter de rug. Na een korte periode van brainstormen met 9 andere UCK leden hadden wij de meest opvallende beursstand gerealiseerd. ‘Communicatie in alle Kleuren’. De visualisering van onze beursstand is vooral te danken aan Quavorm en Lasenzo.

Communicatie-in-alle-kleuren

[blockquote align=”left”]In alle kleuren
Onder de noemer ‘Communicatie in alle kleuren’ bieden de UCK-ondernemers voor het MKB met tien disciplines een representatief beeld van de veelzijdige achtergrond van de leden. Met als rode (of gele of groene) draad: communicatie in alle kleuren!

[/blockquote]

 

Tekst: Karin Bos – Karin Bos Tekst
Fotografie: Maarten Mooijman – Nomovies
Audio: Jeroen Dessauvagie – Oorkamers
Grafisch ontwerpHans Agterberg – Quavorm (samen met Dennis Buis)
Merkactivatie: Raymond de Jong – Promare Communicatie & Media
Marketing: Katja Wetsteijn – De Combineur
Film & Video: Paul de Klein – Bluedrop Media
Online Communicatie: Gilbert Coers – Vector Online Communicatie
Coaching & Training: Antoinette van Reekum – Shine-academy
Ruimtelijke communicatie: Paul Wilke – Lasenzo Communicating Spaces (Samen met Donna de Jong)

Voor Nomovies was dit een eerste keer om als deelnemer van een beurs mee te doen. Als de vorm en inhoud, zoals we als UCK stonden, smaakt het naar meer. Mede omdat nomovies staat voor:  Opvallen en onderscheiden van de massa. Iets wat je totaal niet tegen komt, op een gemiddelde beurs en daarbij is de Regio Business dagen geen uitzondering.

De UCK viel op door de kleurrijke uitstraling, waardoor we in een korte tijd herkenbaar waren, ook bij de overige exposanten.
Naast interessante gesprekken met beursbezoekers, leverde het ook een zeer inspirerende en gezellige samenwerking op, met de overige negen UCK leden. Dames en heren dank hier voor! Tot een volgende beurs!